reklama

Istým politikom

Tento príbeh venujem istým politikom. Som si istý, že tí, ktorých sa to týka, sa v ňom spoznajú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Minulú nedeľu sme sa vracali z návštevy, keď sme na krajnici uvideli trojuholník a kúsok za ním aj odstavené auto. Bolo to už potme. Blikali mu síce všetky smerovky, ale len veľmi slabo. Baterka mu zjavne mlela z posledného. Keby bolo malo na značke nejaký blízky okres, asi by som nebol zastavil, lebo naša malá už mala najvyšší čas na večerné procedúry a dávala to aj patrične najavo. Ale to auto malo maďarskú značku. Tak mi hlavou prebehlo, že asi len ťažko majú nablízku niekoho, kto by im mohol rýchlo prísť na pomoc a keďže sú Maďari, veľa 'správnych' Slovákov ich radšej veľkým oblúkom obíde. A na Hornej Nitre je takýchto 'správnych' Slovákov stále veľa. Bohužiaľ.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak som zastavil a snažil sa s nimi dokomunikovať, ako im môžem pomôcť. Bol to pár v stredných rokoch. Pani našťastie vedela trochu po anglicky, tak sme sa celkom dorozumeli. Z nejakého dôvodu im skapali kone pod kapotou a v snahe znovu ich nakopnúť dotyčný pán kompletne vyžmýkal baterku. Žiaľ bez úspechu. Keďže autá nie sú moja doména, ponúkol som im, že ich odtiahnem do najbližšej dediny, kde je rodinný autoservis a snáď tam niekto bude doma a pozrie sa im na to. Pán ma presviedčal, že stačí, keď mu umožním napojiť štartovacie káble a on ten motor naštartuje. Tak som si povedal, že mu dám šancu. Otočil som auto, otvoril kufor, on napojil káble a na druhý pokus motor naskočil. Povedal mi, že trochu dobije baterku a že potom určite dôjde domov. Tak som ho tam teda nechal a dúfam, že naozaj dorazili v ten deň domov bez ďalších problémov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A teraz ku tým politikom.

Keď som išiel otáčať auto, pristavilo sa pri nás ďalšie auto a starší pán sa spýtal, či môže nejako pomôcť. Keď som mu povedal, že len potrebujú napojiť štartovacie káble a naštartovať a že to zvládneme, povedal mi: "Dobre, že im pomáhate, aj keď sú to Maďari. To len politici - idioti nás rozdeľujú! My, normálni ľudia, si musíme pomáhať!"

Monika a Ľuboš Žiškovci

Monika a Ľuboš Žiškovci

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dvaja hľadajúci ... Zoznam autorových rubrík:  Slováci v ÍrskuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu